غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

 

 

 

باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار میروند
تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند
و آنگه سر مست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود
طرب انگیز نو روز و جشن شگوفه ها را بر گذار می نمایند . . .

 

 

پیشاپیش عیدنوروز باستانی را به همگی تون تبریک میگم.امیدوارم

سال 91 بدی ها و غصه هارا با خودش ببره و به جاش سال 92

بهترین ها را براتون بیاره!لحظه ی سال تحویل ماراهم

فراموش نکنید!

خدانگهدار تا سال بعد!



نظرات شما عزیزان:

دینا
ساعت15:05---12 فروردين 1392
کجایی نگاری؟چراپیدات نیس؟دلم برات تنگ شده چت شده؟
پاسخ:سلام عشقه ی من چطوری؟مسافرت بودم دیگه نترس چیزیم نیست


رها
ساعت2:34---2 فروردين 1392
میدونی بن بست زندگی کجاست ؟
جایی که نه حق خواستن داری نه توانایی فراموش کردن …


دینا
ساعت11:07---1 فروردين 1392
عیدشماهم مبارک
باارزوی بهترین ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, | 20:50 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 80817
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ